Ta gärna del av våra kunders upplevelse av tjänsten innan du väljer vem du vill tala med
Anonym tycker så här om Amanda:
Varmt tack för din fina hjälp!
Monica tycker så här om Eliza:
Lätt att förstå, rakt på sak. Snabbt och enkelt helt enkelt. Tack för ett härligt samtal!
Rico tycker så här om Amanda:
Hon är träffsäker, snabb, och har till och med gissat första bokstaven på tjejen jag dejtade och beskrev hur hon va som person på mindre än 2 min. Hon är grym!
Carola tycker så här om Amanda:
Mycket duktig
Peter tycker så här om Amanda:
Underbar att prata med
peter tycker så här om Amanda:
Amanda är tveklöst den bästa, helt underbar att prata med
peter tycker så här om Amanda:
underbar att prata med
Loppan tycker så här om Amanda:
Fantastisk människa! Det går fort när Amanda kanaliserar precis som det ska vara! Jätteglad för hennes sätt att läsa på
A tycker så här om Amanda:
Mycket bra
Amna tycker så här om Amanda:
Hon är bra, var spännade att lyssna på henne. Hon var trevlig.
Teresia tycker så här om Amanda:
Snabb och ärlig. Allt stämmer.
Joakim tycker så här om Amanda:
Mycket bra, och kunnig, där man får vägledning, och mycket bra svar på alla frågor. Kan varmt rekommendera denna spådam, med gott sinne. Allt hon lägger fram, stämmer. Jag är helt överväldigad.
Peter tycker så här om Amanda:
Mycket duktig.
Maja tycker så här om Amanda:
Snabb, duktig, saklig, svarar på frågor, känns bra! Massor av kärlek
Rosa tycker så här om Amanda:
Jätte, jätte snabb, tydlig och svarar på frågor mycket bra och saklig, gillade henne skarpt
Anna tycker så här om Amanda:
Så duktig och snabb!
Arlinda tycker så här om Katherine:
Jätte duktig och så professionell! Det hon säger känns så äkta och på riktigt!
Malin tycker så här om Angelina:
Allt stämde som hon sa på pricken! Helt otroligt! Kommer ringa henne fler gånger
Gz tycker så här om Annie:
Hon är verkligen bäst, den bästa spådomen jag har talet med.
Karina tycker så här om Theo:
Varm och tydlig. Väldigt lätt att prata med. Tack så mycket!
Varmt tack för din fina hjälp!
Lätt att förstå, rakt på sak. Snabbt och enkelt helt enkelt. Tack för ett härligt samtal!
Hon är träffsäker, snabb, och har till och med gissat första bokstaven på tjejen jag dejtade och beskrev hur hon va som person på mindre än 2 min. Hon är grym!
Mycket duktig
Underbar att prata med
Amanda är tveklöst den bästa, helt underbar att prata med
underbar att prata med
Fantastisk människa! Det går fort när Amanda kanaliserar precis som det ska vara! Jätteglad för hennes sätt att läsa på
Mycket bra
Hon är bra, var spännade att lyssna på henne. Hon var trevlig.
Snabb och ärlig. Allt stämmer.
Mycket bra, och kunnig, där man får vägledning, och mycket bra svar på alla frågor. Kan varmt rekommendera denna spådam, med gott sinne. Allt hon lägger fram, stämmer. Jag är helt överväldigad.
Mycket duktig.
Snabb, duktig, saklig, svarar på frågor, känns bra! Massor av kärlek
Jätte, jätte snabb, tydlig och svarar på frågor mycket bra och saklig, gillade henne skarpt
Så duktig och snabb!
Jätte duktig och så professionell! Det hon säger känns så äkta och på riktigt!
Allt stämde som hon sa på pricken! Helt otroligt! Kommer ringa henne fler gånger
Hon är verkligen bäst, den bästa spådomen jag har talet med.
Varm och tydlig. Väldigt lätt att prata med. Tack så mycket!