Omdömen

Ta gärna del av våra kunders upplevelse av tjänsten innan du väljer vem du vill tala med

Amanda
Anonym tycker så här om Amanda:

Varmt tack för din fina hjälp!

Eliza
Monica tycker så här om Eliza:

Lätt att förstå, rakt på sak. Snabbt och enkelt helt enkelt. Tack för ett härligt samtal!

Amanda
Rico tycker så här om Amanda:

Hon är träffsäker, snabb, och har till och med gissat första bokstaven på tjejen jag dejtade och beskrev hur hon va som person på mindre än 2 min. Hon är grym!

Amanda
Carola tycker så här om Amanda:

Mycket duktig

Amanda
Peter tycker så här om Amanda:

Underbar att prata med

Amanda
peter tycker så här om Amanda:

Amanda är tveklöst den bästa, helt underbar att prata med

Amanda
peter tycker så här om Amanda:

underbar att prata med

Amanda
Loppan tycker så här om Amanda:

Fantastisk människa! Det går fort när Amanda kanaliserar precis som det ska vara! Jätteglad för hennes sätt att läsa på

Amanda
A tycker så här om Amanda:

Mycket bra

Amanda
Amna tycker så här om Amanda:

Hon är bra, var spännade att lyssna på henne. Hon var trevlig.

Amanda
Teresia tycker så här om Amanda:

Snabb och ärlig. Allt stämmer.

Amanda
Joakim tycker så här om Amanda:

Mycket bra, och kunnig, där man får vägledning, och mycket bra svar på alla frågor. Kan varmt rekommendera denna spådam, med gott sinne. Allt hon lägger fram, stämmer. Jag är helt överväldigad.

Amanda
Peter tycker så här om Amanda:

Mycket duktig.

Amanda
Maja tycker så här om Amanda:

Snabb, duktig, saklig, svarar på frågor, känns bra! Massor av kärlek

Amanda
Rosa tycker så här om Amanda:

Jätte, jätte snabb, tydlig och svarar på frågor mycket bra och saklig, gillade henne skarpt

Amanda
Anna tycker så här om Amanda:

Så duktig och snabb!

Katherine
Arlinda tycker så här om Katherine:

Jätte duktig och så professionell! Det hon säger känns så äkta och på riktigt!

Angelina
Malin tycker så här om Angelina:

Allt stämde som hon sa på pricken! Helt otroligt! Kommer ringa henne fler gånger

Annie
Gz tycker så här om Annie:

Hon är verkligen bäst, den bästa spådomen jag har talet med.

Theo
Karina tycker så här om Theo:

Varm och tydlig. Väldigt lätt att prata med. Tack så mycket!

0939-1147147
Ring nu!