Ta gärna del av våra kunders upplevelse av tjänsten innan du väljer vem du vill tala med
Anonym tycker så här om Amanda:
Varmt tack för din fina hjälp!
Carola tycker så här om Anki:
Fantastiskt bra, med raka svar och mycket trevlig.
Sussie tycker så här om Annikki:
Tack så mycket för hjälpen. Nu kommer jag att göra det som behövs för att komme framåt i livet. Även kunna få vara med min kärlek framöver. Tack än en gång
Ann-Christin Persson tycker så här om Rebecca:
Väldigt trevlig, förstående och duktig. Fick fram en händelse som hände nyligen. Kommer att ringa fler gånger
Viviann tycker så här om Viktoria:
Viktoria så fin, mjuk och medial begåvad du är. Jag kan varmt rekommendera Viktoria för hennes livserfarenhet och intuitiv förmåga.⭐️❤️
Lina L tycker så här om Anki:
Jag letade mig runt på nätet och hittade Anki av en slump o såg henne på bild. Fick genast en bra känsla av henne. Anki bekräftade alla mina känslor och funderingar jag hade. Tack snälla för bekräftelsen, jag kommer att återkomma i framtiden!
Rico tycker så här om Amanda:
Hon är träffsäker, snabb, och har till och med gissat första bokstaven på tjejen jag dejtade och beskrev hur hon va som person på mindre än 2 min. Hon är grym!
Moa tycker så här om Annikki:
Så mitt i prick med sin beskrivning och känsla! Snabb och träffsäker. Rekommenderar henne otroligt mycket!
Anna-Lena tycker så här om Viktoria:
Du är fantastiskt och klockrena svar, hjälpt mig mycket. Tack!
Lisa tycker så här om Rebecca:
Rebecca är väldigt duktig och riktigt trevlig. Fick snabb hjälp!
Carina H tycker så här om Anki:
Fantastisk, duktig, träffsäker, lyssnar bra, tydlig, trevlig, förtroende givande, en trygghet at prata med.
Carola tycker så här om Amanda:
Mycket duktig
Lena tycker så här om Annikki:
Super bra medium kände in precis! Kan rekommendera det varmaste
Olivia tycker så här om Rebecca:
Jag fick ett mycket givade samtal av och många goda råd av Rebecca
Anonym. tycker så här om Anki:
Pratade med Anki första gången och jag vill bara säga wawww verkligen träffsäker 100% helt sjukt, jag började gråta av glädje hon sa precis allt om honom, helt underbart har aldrig varit med om en sån träffsäker spådam, du är underbar Anki tusen tack för idag, kommer definitivt att komma tillbaka till dig, stor kram från mig❤️❤️❤️
Peter tycker så här om Amanda:
Underbar att prata med
Marita tycker så här om Annikki:
Fantastisk spåkvinna som kunde känna av det kommande, mycket kul att se fram emot. Mycket utförlig tydning.
Donna tycker så här om Rebecca:
Hej! Pratade med Rebecca hon va helt fantastisk och prickade in allt tack snälla för dina ord och jag känner mig fruktansvärt mycket bättre
Madde tycker så här om Anki:
Bästa! ❤️ Lyssnar bra och är rak och tydlig.
peter tycker så här om Amanda:
Amanda är tveklöst den bästa, helt underbar att prata med
Varmt tack för din fina hjälp!
Fantastiskt bra, med raka svar och mycket trevlig.
Tack så mycket för hjälpen. Nu kommer jag att göra det som behövs för att komme framåt i livet. Även kunna få vara med min kärlek framöver. Tack än en gång
Väldigt trevlig, förstående och duktig. Fick fram en händelse som hände nyligen. Kommer att ringa fler gånger
Viktoria så fin, mjuk och medial begåvad du är. Jag kan varmt rekommendera Viktoria för hennes livserfarenhet och intuitiv förmåga.⭐️❤️
Jag letade mig runt på nätet och hittade Anki av en slump o såg henne på bild. Fick genast en bra känsla av henne. Anki bekräftade alla mina känslor och funderingar jag hade. Tack snälla för bekräftelsen, jag kommer att återkomma i framtiden!
Hon är träffsäker, snabb, och har till och med gissat första bokstaven på tjejen jag dejtade och beskrev hur hon va som person på mindre än 2 min. Hon är grym!
Så mitt i prick med sin beskrivning och känsla! Snabb och träffsäker. Rekommenderar henne otroligt mycket!
Du är fantastiskt och klockrena svar, hjälpt mig mycket. Tack!
Rebecca är väldigt duktig och riktigt trevlig. Fick snabb hjälp!
Fantastisk, duktig, träffsäker, lyssnar bra, tydlig, trevlig, förtroende givande, en trygghet at prata med.
Mycket duktig
Super bra medium kände in precis! Kan rekommendera det varmaste
Jag fick ett mycket givade samtal av och många goda råd av Rebecca
Pratade med Anki första gången och jag vill bara säga wawww verkligen träffsäker 100% helt sjukt, jag började gråta av glädje hon sa precis allt om honom, helt underbart har aldrig varit med om en sån träffsäker spådam, du är underbar Anki tusen tack för idag, kommer definitivt att komma tillbaka till dig, stor kram från mig❤️❤️❤️
Underbar att prata med
Fantastisk spåkvinna som kunde känna av det kommande, mycket kul att se fram emot. Mycket utförlig tydning.
Hej! Pratade med Rebecca hon va helt fantastisk och prickade in allt tack snälla för dina ord och jag känner mig fruktansvärt mycket bättre
Bästa! ❤️ Lyssnar bra och är rak och tydlig.
Amanda är tveklöst den bästa, helt underbar att prata med