Omdömen

Ta gärna del av våra kunders upplevelse av tjänsten innan du väljer vem du vill tala med

Annikki
Ida tycker så här om Annikki:

Pratade med dig ikväll och jag kände wow, så äkta och precis du beskrev en person. Jag kommer ringa igen för att höra fortsättningen! Tack för bra och mycket information.

Clair
Kayoko tycker så här om Clair:

Ohh! Hon är väldigt snäll och underbar! Jag kände mig trygghet under samtalet med henne och fick riktigt bra råd. Nu känns det så skönt och jag tackar så mycket henne. Hon är inte bara en äkta super spådam men är en underbar människa oxå! Tusen tack!! Otroligt mår jag bättre!! /K

Rebecca
Karlsson tycker så här om Rebecca:

Hon gav mig positiv energi! Känns himla bra efter samtalet... Pålitliga och kloka ord fick jag dessutom hon lyssnade på mig noga och förstod mig. Tack så mycket, Rebecca! Jag ska återkomma ju om situationen inte blir bättre... /k

Ylva
Carina tycker så här om Ylva:

Rekomenderar Ylva, är trovärdig, och kan sin sak, man känner sig trygg i hennes samtal.

Annie
Ingrid tycker så här om Annie:

Vilket fantastiskt bemötande och väldigt duktig. Gav mig svar på väldigt många frågor som jag har. Tack snälla. Kram

Anki
Jo tycker så här om Anki:

Ett klarseende och duktigt medium. Rekommenderas!

Angelina
Sharen tycker så här om Angelina:

Mycket bra. Goda råd. Ärligt

Amanda
peter tycker så här om Amanda:

underbar att prata med

Katherine
Maria tycker så här om Katherine:

Jätte duktig och helt klockren. Rekommenderar starkt

Annikki
Sanna H tycker så här om Annikki:

⭐️Annikki Du är helt underbar och så otroligt skicklig på att se framåt i tiden du har alltid haft rätt ⭐️Jag rekommenderar Annikki starkt ⭐️

Ylva
Elenor tycker så här om Ylva:

Hon som läser situationer som en öppen bok. Förklarar så lugnt och tydligt hur allt hänger ihop. Hållit sig till samma storie hela tiden. Behöver man ett lugn i själen, är hon helt rätt person att ringa! Hon ser allt utan att behöva ledtrådar. Väntar på spänning på det hon siat om framtiden, mycket av det hon sagt har redan hänt!

Annie
Louise tycker så här om Annie:

Helt fantastisk! Tydlig, empatisk, träffsäker, trevlig och snäll. Så otroligt bra att prata med. Bäst ❤️

Anki
Maria tycker så här om Anki:

Klarsynt, pricksäker, varm, trevlig. Lätt att få förtroende för och hon är hjälpsam människa.

Angelina
Mia tycker så här om Angelina:

Väldigt fint samtal❤️

Amanda
Loppan tycker så här om Amanda:

Fantastisk människa! Det går fort när Amanda kanaliserar precis som det ska vara! Jätteglad för hennes sätt att läsa på

Katherine
Alex tycker så här om Katherine:

Jag tyckte Katherine är väldigt duktig och berättande saker som ingen kunde gissa. Fantastiskt dam som har unik gåva❤️

Annikki
Jeanette tycker så här om Annikki:

Annikki du är en stark och kraftfull person. Det du säger litar man på, och det visar sig ganska snart att det var rätt. Tack!

Ylva
Siri tycker så här om Ylva:

Ylva gav tydliga budskap och hon beskrev mina livsmål exakt så som jag och min själ vill ha det framöver, utan att jag sagt det till henne. Hon gav mig jätte bra vägledning och hopp. Jag rekommenderar Ylva!

Annie
Mirela tycker så här om Annie:

Har alltid rätt i ALLT! Rekommenderas starkt. Snabba svar och hon är otroligt snäll och empatisk. Ring! ❤️

Anki
Anna tycker så här om Anki:

Anki är rar och inkännande, ser klart och tydligt det hon ser och får fram. Får en varm o genuin kontakt. Lätt att känna tillit att det stämmer. Underbar!

0939-1147147
Ring nu!