Omdömen

Ta gärna del av våra kunders upplevelse av tjänsten innan du väljer vem du vill tala med

Annie
Kalle tycker så här om Annie:

Absolut träffsäkert, mycket varm, empatisk och saklig. Hon är nog en av dem få riktiga mediumen här. Har ringt henne i flera år

Ylva
Stina tycker så här om Ylva:

Din klarsynthet och värme räddade mig i en svår stund. Det betydde oändligt mycket!

Anki
Carina H tycker så här om Anki:

Fantastisk, duktig, träffsäker, lyssnar bra, tydlig, trevlig, förtroende givande, en trygghet at prata med.

Ingrid
Afewerki tycker så här om Ingrid:

Ingrid gav mig ett klart och tydligt svar som kändes mycket ärligt. Hon angav också en tidsram för hur länge jag behöver vänta innan jag kan se resultatet. Feels good. Väldigt tacksam Ingrid ❤️❤️❤️

Laura
Karin tycker så här om Laura:

Väldigt träffsäker, sa precis och bekräftade det som är och förhoppningsvis komma skall på ett konkret sätt. Återkommer!

Annikki
Lena tycker så här om Annikki:

Super bra medium kände in precis! Kan rekommendera det varmaste

Katherine
Kristina tycker så här om Katherine:

Tack för dina goda och klockrena råd! Rekommenderar Katherine!

Clair
Marina tycker så här om Clair:

Rak och ärlig tjej, så nöjd!

Ylva
Lotta tycker så här om Ylva:

Underbaraste Ylva så många gånger du hjälpt mig att hittamin väg igen. Idag behövde jag få lite klarhet då det hänt lite saker som blivit lite ledsamt. Men du med stark klarhet berättar vad olika saker står för. Stark tillit till dig och universum. Tack tack tack

Annie
Peter Ramberg tycker så här om Annie:

Annie är den bästa. Alltid lugn och väldigt saklig

Anki
Anonym. tycker så här om Anki:

Pratade med Anki första gången och jag vill bara säga wawww verkligen träffsäker 100% helt sjukt, jag började gråta av glädje hon sa precis allt om honom, helt underbart har aldrig varit med om en sån träffsäker spådam, du är underbar Anki tusen tack för idag, kommer definitivt att komma tillbaka till dig, stor kram från mig❤️❤️❤️

Ingrid
Christer tycker så här om Ingrid:

Jag har pratat med Ingrid. Hon är väldigt duktig hon hjälpte mig min familj i oron vi hade att få en ny bostad. Hon hade rätt vi fick bostaden hon sa. En mycket seriös medium. Jag kommer kontakta henne igen när jag känner att jag behöver vägledning.

Annikki
Marita tycker så här om Annikki:

Fantastisk spåkvinna som kunde känna av det kommande, mycket kul att se fram emot. Mycket utförlig tydning.

Katherine
Laura tycker så här om Katherine:

En god, stark, trevlig, varm och hjärtligt kvinna & person. Lätt att prata med. Hon gav mycket positiv energi & lämnade positiva spår hos mig faktiskt. Stort tack för samtalet.

Laura
Jessica tycker så här om Laura:

Väldigt träffsäker och hjälpt mig mycket på min resa.

Clair
Anonym tycker så här om Clair:

Härlig och fin röst! Snäll och uppriktig. Väldigt pålitlig, hade rätt i allt! Tack för din hjälp! Var skönt att veta sanningen och få tala med en sån trevlig person!

Ylva
Anonym tycker så här om Ylva:

Superbra på att fånga in situationen och utifrån det förklara utan att jag behöver berätta något ytterligare. Rekommenderar varmt!

Annie
Eve tycker så här om Annie:

Har fått positiv vägledning i en relation trots att mötet inte blev så bra. Väntar med spänning på det som komma ska.

Anki
Madde tycker så här om Anki:

Bästa! ❤️ Lyssnar bra och är rak och tydlig.

Ingrid
Åsa tycker så här om Ingrid:

Tack för samtalet! Min krångliga mobil sprakade och avslutade samtalet själv innan jag hann säga tack. Fina förtröstansfulla budskap och skönt att få prata med någon som lyssnar. Återkommer!

0939-1147147
Ring nu!