Ta gärna del av våra kunders upplevelse av tjänsten innan du väljer vem du vill tala med
Carola tycker så här om Anki:
Fantastiskt bra, med raka svar och mycket trevlig.
Marika tycker så här om Elvira:
Väldigt trevlig dam, lätt att förstå. Jag fick svar på mina frågor. Rekommenderar!
Monica tycker så här om Eliza:
Lätt att förstå, rakt på sak. Snabbt och enkelt helt enkelt. Tack för ett härligt samtal!
Sofia tycker så här om Jessie:
Superbra , snabb och stämde bra in ! Tusen tack , rekommenderar! Mvh Sofia
Marina tycker så här om Loke:
Rakt på sak utan en massa kringgående prat, det gillade jag väldigt mycket. Snabbt och smidigt! Trevlig kille!
Jo tycker så här om Clair:
Väldigt ärlig och direkt! Det går undan när Clair spår. Kan starkt rekommendera henne.
Pehr tycker så här om Hedwig:
Kan rekommenderas, hon är säker på de hon gör
Karin tycker så här om Thea:
Thea är väldigt duktig och förklarade på ett sätt så man verkligen förstår. Mycket bra!
Sussie tycker så här om Annikki:
Tack så mycket för hjälpen. Nu kommer jag att göra det som behövs för att komme framåt i livet. Även kunna få vara med min kärlek framöver. Tack än en gång
Ann-Christin Persson tycker så här om Rebecca:
Väldigt trevlig, förstående och duktig. Fick fram en händelse som hände nyligen. Kommer att ringa fler gånger
Lena tycker så här om Angelina:
Jag har ringt till många spådamer genom åren, men jag kan säga så här: Jag har pratat med Angelina vid två olika tillfällen. Båda gångerna hade hon helt rätt – allt hon sa stämde och har hänt i närtid. Det är absolut den bästa jag någonsin har pratat med. Kan varmt rekommendera henne!
A. A. tycker så här om Annie:
Hon är den bästa spådamen jag har pratat med
Susanne tycker så här om Ylva:
Ylva är jätteduktig, hon förklarade hela situationen på ett bra sätt för mig. Jag rekommenderar henne verkligen. Så jag är så tacksam över att du hjälpte mig.
Lina L tycker så här om Anki:
Jag letade mig runt på nätet och hittade Anki av en slump o såg henne på bild. Fick genast en bra känsla av henne. Anki bekräftade alla mina känslor och funderingar jag hade. Tack snälla för bekräftelsen, jag kommer att återkomma i framtiden!
Jenny Carmblad tycker så här om Jessie:
Kärlek
Katrina tycker så här om Loke:
Bra, lätt att förstå och jag fick svar på det jag ville veta.
Moa tycker så här om Annikki:
Så mitt i prick med sin beskrivning och känsla! Snabb och träffsäker. Rekommenderar henne otroligt mycket!
Paulina tycker så här om Clair:
Väldigt ärlig och träffsäker. Fick många fina råd också.
Lisa tycker så här om Rebecca:
Rebecca är väldigt duktig och riktigt trevlig. Fick snabb hjälp!
Kalle tycker så här om Annie:
Absolut träffsäkert, mycket varm, empatisk och saklig. Hon är nog en av dem få riktiga mediumen här. Har ringt henne i flera år
Fantastiskt bra, med raka svar och mycket trevlig.
Väldigt trevlig dam, lätt att förstå. Jag fick svar på mina frågor. Rekommenderar!
Lätt att förstå, rakt på sak. Snabbt och enkelt helt enkelt. Tack för ett härligt samtal!
Superbra , snabb och stämde bra in ! Tusen tack , rekommenderar! Mvh Sofia
Rakt på sak utan en massa kringgående prat, det gillade jag väldigt mycket. Snabbt och smidigt! Trevlig kille!
Väldigt ärlig och direkt! Det går undan när Clair spår. Kan starkt rekommendera henne.
Kan rekommenderas, hon är säker på de hon gör
Thea är väldigt duktig och förklarade på ett sätt så man verkligen förstår. Mycket bra!
Tack så mycket för hjälpen. Nu kommer jag att göra det som behövs för att komme framåt i livet. Även kunna få vara med min kärlek framöver. Tack än en gång
Väldigt trevlig, förstående och duktig. Fick fram en händelse som hände nyligen. Kommer att ringa fler gånger
Jag har ringt till många spådamer genom åren, men jag kan säga så här: Jag har pratat med Angelina vid två olika tillfällen. Båda gångerna hade hon helt rätt – allt hon sa stämde och har hänt i närtid. Det är absolut den bästa jag någonsin har pratat med. Kan varmt rekommendera henne!
Hon är den bästa spådamen jag har pratat med
Ylva är jätteduktig, hon förklarade hela situationen på ett bra sätt för mig. Jag rekommenderar henne verkligen. Så jag är så tacksam över att du hjälpte mig.
Jag letade mig runt på nätet och hittade Anki av en slump o såg henne på bild. Fick genast en bra känsla av henne. Anki bekräftade alla mina känslor och funderingar jag hade. Tack snälla för bekräftelsen, jag kommer att återkomma i framtiden!
Kärlek
Bra, lätt att förstå och jag fick svar på det jag ville veta.
Så mitt i prick med sin beskrivning och känsla! Snabb och träffsäker. Rekommenderar henne otroligt mycket!
Väldigt ärlig och träffsäker. Fick många fina råd också.
Rebecca är väldigt duktig och riktigt trevlig. Fick snabb hjälp!
Absolut träffsäkert, mycket varm, empatisk och saklig. Hon är nog en av dem få riktiga mediumen här. Har ringt henne i flera år