Ta gärna del av våra kunders upplevelse av tjänsten innan du väljer vem du vill tala med
Lena tycker så här om Angelina:
Jag har ringt till många spådamer genom åren, men jag kan säga så här: Jag har pratat med Angelina vid två olika tillfällen. Båda gångerna hade hon helt rätt – allt hon sa stämde och har hänt i närtid. Det är absolut den bästa jag någonsin har pratat med. Kan varmt rekommendera henne!
A. A. tycker så här om Annie:
Hon är den bästa spådamen jag har pratat med
Susanne tycker så här om Ylva:
Ylva är jätteduktig, hon förklarade hela situationen på ett bra sätt för mig. Jag rekommenderar henne verkligen. Så jag är så tacksam över att du hjälpte mig.
Lina L tycker så här om Anki:
Jag letade mig runt på nätet och hittade Anki av en slump o såg henne på bild. Fick genast en bra känsla av henne. Anki bekräftade alla mina känslor och funderingar jag hade. Tack snälla för bekräftelsen, jag kommer att återkomma i framtiden!
Louise tycker så här om Ingrid:
Rak och tydlig. Lätt att prata med. Kommer att ta kontakt fler gånger!
Jenny Carmblad tycker så här om Jessie:
Kärlek
Katrina tycker så här om Loke:
Bra, lätt att förstå och jag fick svar på det jag ville veta.
Jossan tycker så här om Katherine:
Den överlägset bästa på spålive.se! Hon ger den osminkade sanningen utan förskönande detaljer; ett stort tack. Kan varmt rekommendera detta medium.
Moa tycker så här om Annikki:
Så mitt i prick med sin beskrivning och känsla! Snabb och träffsäker. Rekommenderar henne otroligt mycket!
Paulina tycker så här om Clair:
Väldigt ärlig och träffsäker. Fick många fina råd också.
Anna-Lena tycker så här om Viktoria:
Du är fantastiskt och klockrena svar, hjälpt mig mycket. Tack!
Lisa tycker så här om Rebecca:
Rebecca är väldigt duktig och riktigt trevlig. Fick snabb hjälp!
Kalle tycker så här om Annie:
Absolut träffsäkert, mycket varm, empatisk och saklig. Hon är nog en av dem få riktiga mediumen här. Har ringt henne i flera år
Stina tycker så här om Ylva:
Din klarsynthet och värme räddade mig i en svår stund. Det betydde oändligt mycket!
Carina H tycker så här om Anki:
Fantastisk, duktig, träffsäker, lyssnar bra, tydlig, trevlig, förtroende givande, en trygghet at prata med.
Lisa tycker så här om Jessie:
Ursäkta ett sent och stort TACK för allt du sa nyss i vårt samtal. Jättefin läsning att få förmedlad. Rekommenderas!
Afewerki tycker så här om Ingrid:
Ingrid gav mig ett klart och tydligt svar som kändes mycket ärligt. Hon angav också en tidsram för hur länge jag behöver vänta innan jag kan se resultatet. Feels good. Väldigt tacksam Ingrid ❤️❤️❤️
Carola tycker så här om Angelina:
Rak, klar och tydlig vägledning. Kan verkligen rekommendera Angelina. Hon är fantastisk.
Lena tycker så här om Annikki:
Super bra medium kände in precis! Kan rekommendera det varmaste
Kristina tycker så här om Katherine:
Tack för dina goda och klockrena råd! Rekommenderar Katherine!
Jag har ringt till många spådamer genom åren, men jag kan säga så här: Jag har pratat med Angelina vid två olika tillfällen. Båda gångerna hade hon helt rätt – allt hon sa stämde och har hänt i närtid. Det är absolut den bästa jag någonsin har pratat med. Kan varmt rekommendera henne!
Hon är den bästa spådamen jag har pratat med
Ylva är jätteduktig, hon förklarade hela situationen på ett bra sätt för mig. Jag rekommenderar henne verkligen. Så jag är så tacksam över att du hjälpte mig.
Jag letade mig runt på nätet och hittade Anki av en slump o såg henne på bild. Fick genast en bra känsla av henne. Anki bekräftade alla mina känslor och funderingar jag hade. Tack snälla för bekräftelsen, jag kommer att återkomma i framtiden!
Rak och tydlig. Lätt att prata med. Kommer att ta kontakt fler gånger!
Kärlek
Bra, lätt att förstå och jag fick svar på det jag ville veta.
Den överlägset bästa på spålive.se! Hon ger den osminkade sanningen utan förskönande detaljer; ett stort tack. Kan varmt rekommendera detta medium.
Så mitt i prick med sin beskrivning och känsla! Snabb och träffsäker. Rekommenderar henne otroligt mycket!
Väldigt ärlig och träffsäker. Fick många fina råd också.
Du är fantastiskt och klockrena svar, hjälpt mig mycket. Tack!
Rebecca är väldigt duktig och riktigt trevlig. Fick snabb hjälp!
Absolut träffsäkert, mycket varm, empatisk och saklig. Hon är nog en av dem få riktiga mediumen här. Har ringt henne i flera år
Din klarsynthet och värme räddade mig i en svår stund. Det betydde oändligt mycket!
Fantastisk, duktig, träffsäker, lyssnar bra, tydlig, trevlig, förtroende givande, en trygghet at prata med.
Ursäkta ett sent och stort TACK för allt du sa nyss i vårt samtal. Jättefin läsning att få förmedlad. Rekommenderas!
Ingrid gav mig ett klart och tydligt svar som kändes mycket ärligt. Hon angav också en tidsram för hur länge jag behöver vänta innan jag kan se resultatet. Feels good. Väldigt tacksam Ingrid ❤️❤️❤️
Rak, klar och tydlig vägledning. Kan verkligen rekommendera Angelina. Hon är fantastisk.
Super bra medium kände in precis! Kan rekommendera det varmaste
Tack för dina goda och klockrena råd! Rekommenderar Katherine!