Omdömen

Ta gärna del av våra kunders upplevelse av tjänsten innan du väljer vem du vill tala med

Clair
Jo tycker så här om Clair:

Väldigt ärlig och direkt! Det går undan när Clair spår. Kan starkt rekommendera henne.

Laura
Lola tycker så här om Laura:

Så genuin och klarseende! Ett träffsäkert medium och en sann människovän. Rekommenderas!

Hedwig
Pehr tycker så här om Hedwig:

Kan rekommenderas, hon är säker på de hon gör

Thea
Karin tycker så här om Thea:

Thea är väldigt duktig och förklarade på ett sätt så man verkligen förstår. Mycket bra!

Annikki
Sussie tycker så här om Annikki:

Tack så mycket för hjälpen. Nu kommer jag att göra det som behövs för att komme framåt i livet. Även kunna få vara med min kärlek framöver. Tack än en gång

Angelina
Lena tycker så här om Angelina:

Jag har ringt till många spådamer genom åren, men jag kan säga så här: Jag har pratat med Angelina vid två olika tillfällen. Båda gångerna hade hon helt rätt – allt hon sa stämde och har hänt i närtid. Det är absolut den bästa jag någonsin har pratat med. Kan varmt rekommendera henne!

Annie
A. A. tycker så här om Annie:

Hon är den bästa spådamen jag har pratat med

Anki
Lina L tycker så här om Anki:

Jag letade mig runt på nätet och hittade Anki av en slump o såg henne på bild. Fick genast en bra känsla av henne. Anki bekräftade alla mina känslor och funderingar jag hade. Tack snälla för bekräftelsen, jag kommer att återkomma i framtiden!

Ingrid
Louise tycker så här om Ingrid:

Rak och tydlig. Lätt att prata med. Kommer att ta kontakt fler gånger!

Amanda
Rico tycker så här om Amanda:

Hon är träffsäker, snabb, och har till och med gissat första bokstaven på tjejen jag dejtade och beskrev hur hon va som person på mindre än 2 min. Hon är grym!

Jessie
Jenny Carmblad tycker så här om Jessie:

Kärlek

Loke
Katrina tycker så här om Loke:

Bra, lätt att förstå och jag fick svar på det jag ville veta.

Laura
Jossan Ak tycker så här om Laura:

Upplevde Laura som ett väldigt klarseende och tydligt medium, som snabbt gav svar på mina frågor. Hon såg saker om mig som människa samt en pågående situation i mitt liv, utan att jag hade berättat något. Hon gav fin energi!

Katherine
Jossan tycker så här om Katherine:

Den överlägset bästa på spålive.se! Hon ger den osminkade sanningen utan förskönande detaljer; ett stort tack. Kan varmt rekommendera detta medium.

Annikki
Moa tycker så här om Annikki:

Så mitt i prick med sin beskrivning och känsla! Snabb och träffsäker. Rekommenderar henne otroligt mycket!

Clair
Paulina tycker så här om Clair:

Väldigt ärlig och träffsäker. Fick många fina råd också.

Annie
Kalle tycker så här om Annie:

Absolut träffsäkert, mycket varm, empatisk och saklig. Hon är nog en av dem få riktiga mediumen här. Har ringt henne i flera år

Anki
Carina H tycker så här om Anki:

Fantastisk, duktig, träffsäker, lyssnar bra, tydlig, trevlig, förtroende givande, en trygghet at prata med.

Jessie
Lisa tycker så här om Jessie:

Ursäkta ett sent och stort TACK för allt du sa nyss i vårt samtal. Jättefin läsning att få förmedlad. Rekommenderas!

Ingrid
Afewerki tycker så här om Ingrid:

Ingrid gav mig ett klart och tydligt svar som kändes mycket ärligt. Hon angav också en tidsram för hur länge jag behöver vänta innan jag kan se resultatet. Feels good. Väldigt tacksam Ingrid ❤️❤️❤️

0939-1147147
Ring nu!