Omdömen

Ta gärna del av våra kunders upplevelse av tjänsten innan du väljer vem du vill tala med

Ylva
Virpi tycker så här om Ylva:

Ylva är lugn och tydlig. Jag fick ett klart besked om arbete framför mig samt hur nära i tid. Jag fick även klarhet i varför det sker. Hon gav mig inspiration och hopp, samt hade hon rätt i att jag inte var redo för kärlek idag, vilket faktiskt stämde. Tack Ylva du värmde mitt hjärta och jag blev glad efter samtalet.

Ylva
Elisabeth tycker så här om Ylva:

Ylva är fantastiskt duktig och hon svarade på alla mina frågor

Katherine
Arlinda tycker så här om Katherine:

Jätte duktig och så professionell! Det hon säger känns så äkta och på riktigt!

Angelina
Malin tycker så här om Angelina:

Allt stämde som hon sa på pricken! Helt otroligt! Kommer ringa henne fler gånger

Annie
Gz tycker så här om Annie:

Hon är verkligen bäst, den bästa spådomen jag har talet med.

Theo
Karina tycker så här om Theo:

Varm och tydlig. Väldigt lätt att prata med. Tack så mycket!

Ingrid
Sandra tycker så här om Ingrid:

Hon fick in saker jag inte ens nämnde för henne. Att killen jag pratade om stalkar mig och att han är ”farlig” hon såg också att jag kopplat in myndigheten utan jag ens sa något! Hur sjukt? Så jäkla bra! Också ärlig och sa att hon inte var så bra på tid! Men vi får se när han ringer igen.

Anki
Carola tycker så här om Anki:

Fantastiskt bra, med raka svar och mycket trevlig.

Elvira
Marika tycker så här om Elvira:

Väldigt trevlig dam, lätt att förstå. Jag fick svar på mina frågor. Rekommenderar!

Eliza
Monica tycker så här om Eliza:

Lätt att förstå, rakt på sak. Snabbt och enkelt helt enkelt. Tack för ett härligt samtal!

Jessie
Sofia tycker så här om Jessie:

Superbra , snabb och stämde bra in ! Tusen tack , rekommenderar! Mvh Sofia

Loke
Marina tycker så här om Loke:

Rakt på sak utan en massa kringgående prat, det gillade jag väldigt mycket. Snabbt och smidigt! Trevlig kille!

Clair
Jo tycker så här om Clair:

Väldigt ärlig och direkt! Det går undan när Clair spår. Kan starkt rekommendera henne.

Laura
Lola tycker så här om Laura:

Så genuin och klarseende! Ett träffsäkert medium och en sann människovän. Rekommenderas!

Hedwig
Pehr tycker så här om Hedwig:

Kan rekommenderas, hon är säker på de hon gör

Thea
Karin tycker så här om Thea:

Thea är väldigt duktig och förklarade på ett sätt så man verkligen förstår. Mycket bra!

Annikki
Sussie tycker så här om Annikki:

Tack så mycket för hjälpen. Nu kommer jag att göra det som behövs för att komme framåt i livet. Även kunna få vara med min kärlek framöver. Tack än en gång

Viktoria
Viviann tycker så här om Viktoria:

Viktoria så fin, mjuk och medial begåvad du är. Jag kan varmt rekommendera Viktoria för hennes livserfarenhet och intuitiv förmåga.⭐️❤️

Angelina
Lena tycker så här om Angelina:

Jag har ringt till många spådamer genom åren, men jag kan säga så här: Jag har pratat med Angelina vid två olika tillfällen. Båda gångerna hade hon helt rätt – allt hon sa stämde och har hänt i närtid. Det är absolut den bästa jag någonsin har pratat med. Kan varmt rekommendera henne!

Annie
A. A. tycker så här om Annie:

Hon är den bästa spådamen jag har pratat med

0939-1147147
Ring nu!