Ta gärna del av våra kunders upplevelse av tjänsten innan du väljer vem du vill tala med
Virpi tycker så här om Ylva:
Ylva är lugn och tydlig. Jag fick ett klart besked om arbete framför mig samt hur nära i tid. Jag fick även klarhet i varför det sker. Hon gav mig inspiration och hopp, samt hade hon rätt i att jag inte var redo för kärlek idag, vilket faktiskt stämde. Tack Ylva du värmde mitt hjärta och jag blev glad efter samtalet.
Elisabeth tycker så här om Ylva:
Ylva är fantastiskt duktig och hon svarade på alla mina frågor
Arlinda tycker så här om Katherine:
Jätte duktig och så professionell! Det hon säger känns så äkta och på riktigt!
Malin tycker så här om Angelina:
Allt stämde som hon sa på pricken! Helt otroligt! Kommer ringa henne fler gånger
Gz tycker så här om Annie:
Hon är verkligen bäst, den bästa spådomen jag har talet med.
Karina tycker så här om Theo:
Varm och tydlig. Väldigt lätt att prata med. Tack så mycket!
Sandra tycker så här om Ingrid:
Hon fick in saker jag inte ens nämnde för henne. Att killen jag pratade om stalkar mig och att han är ”farlig” hon såg också att jag kopplat in myndigheten utan jag ens sa något! Hur sjukt? Så jäkla bra! Också ärlig och sa att hon inte var så bra på tid! Men vi får se när han ringer igen.
Carola tycker så här om Anki:
Fantastiskt bra, med raka svar och mycket trevlig.
Marika tycker så här om Elvira:
Väldigt trevlig dam, lätt att förstå. Jag fick svar på mina frågor. Rekommenderar!
Monica tycker så här om Eliza:
Lätt att förstå, rakt på sak. Snabbt och enkelt helt enkelt. Tack för ett härligt samtal!
Sofia tycker så här om Jessie:
Superbra , snabb och stämde bra in ! Tusen tack , rekommenderar! Mvh Sofia
Marina tycker så här om Loke:
Rakt på sak utan en massa kringgående prat, det gillade jag väldigt mycket. Snabbt och smidigt! Trevlig kille!
Jo tycker så här om Clair:
Väldigt ärlig och direkt! Det går undan när Clair spår. Kan starkt rekommendera henne.
Lola tycker så här om Laura:
Så genuin och klarseende! Ett träffsäkert medium och en sann människovän. Rekommenderas!
Pehr tycker så här om Hedwig:
Kan rekommenderas, hon är säker på de hon gör
Karin tycker så här om Thea:
Thea är väldigt duktig och förklarade på ett sätt så man verkligen förstår. Mycket bra!
Sussie tycker så här om Annikki:
Tack så mycket för hjälpen. Nu kommer jag att göra det som behövs för att komme framåt i livet. Även kunna få vara med min kärlek framöver. Tack än en gång
Viviann tycker så här om Viktoria:
Viktoria så fin, mjuk och medial begåvad du är. Jag kan varmt rekommendera Viktoria för hennes livserfarenhet och intuitiv förmåga.⭐️❤️
Lena tycker så här om Angelina:
Jag har ringt till många spådamer genom åren, men jag kan säga så här: Jag har pratat med Angelina vid två olika tillfällen. Båda gångerna hade hon helt rätt – allt hon sa stämde och har hänt i närtid. Det är absolut den bästa jag någonsin har pratat med. Kan varmt rekommendera henne!
Ylva är lugn och tydlig. Jag fick ett klart besked om arbete framför mig samt hur nära i tid. Jag fick även klarhet i varför det sker. Hon gav mig inspiration och hopp, samt hade hon rätt i att jag inte var redo för kärlek idag, vilket faktiskt stämde. Tack Ylva du värmde mitt hjärta och jag blev glad efter samtalet.
Ylva är fantastiskt duktig och hon svarade på alla mina frågor
Jätte duktig och så professionell! Det hon säger känns så äkta och på riktigt!
Allt stämde som hon sa på pricken! Helt otroligt! Kommer ringa henne fler gånger
Hon är verkligen bäst, den bästa spådomen jag har talet med.
Varm och tydlig. Väldigt lätt att prata med. Tack så mycket!
Hon fick in saker jag inte ens nämnde för henne. Att killen jag pratade om stalkar mig och att han är ”farlig” hon såg också att jag kopplat in myndigheten utan jag ens sa något! Hur sjukt? Så jäkla bra! Också ärlig och sa att hon inte var så bra på tid! Men vi får se när han ringer igen.
Fantastiskt bra, med raka svar och mycket trevlig.
Väldigt trevlig dam, lätt att förstå. Jag fick svar på mina frågor. Rekommenderar!
Lätt att förstå, rakt på sak. Snabbt och enkelt helt enkelt. Tack för ett härligt samtal!
Superbra , snabb och stämde bra in ! Tusen tack , rekommenderar! Mvh Sofia
Rakt på sak utan en massa kringgående prat, det gillade jag väldigt mycket. Snabbt och smidigt! Trevlig kille!
Väldigt ärlig och direkt! Det går undan när Clair spår. Kan starkt rekommendera henne.
Så genuin och klarseende! Ett träffsäkert medium och en sann människovän. Rekommenderas!
Kan rekommenderas, hon är säker på de hon gör
Thea är väldigt duktig och förklarade på ett sätt så man verkligen förstår. Mycket bra!
Tack så mycket för hjälpen. Nu kommer jag att göra det som behövs för att komme framåt i livet. Även kunna få vara med min kärlek framöver. Tack än en gång
Viktoria så fin, mjuk och medial begåvad du är. Jag kan varmt rekommendera Viktoria för hennes livserfarenhet och intuitiv förmåga.⭐️❤️
Jag har ringt till många spådamer genom åren, men jag kan säga så här: Jag har pratat med Angelina vid två olika tillfällen. Båda gångerna hade hon helt rätt – allt hon sa stämde och har hänt i närtid. Det är absolut den bästa jag någonsin har pratat med. Kan varmt rekommendera henne!
Hon är den bästa spådamen jag har pratat med