Ta gärna del av våra kunders upplevelse av tjänsten innan du väljer vem du vill tala med
Camilla strid tycker så här om Katherine:
Så glad och vänlig ger possitiv känsla och är klockren att förmedla allt om djuren, allt stämmer på min hund, rekommenderas
Flingen tycker så här om Anki:
Tack så mycket. Jag rekommenderar verkligen Anki raka svar på mina frågor. Ett mycket trevligt samtal.
W-A tycker så här om Ingrid:
Ingrid har bekräftat min fråga som jag ställde åt 2 olika tillfällen. Jag kommer att få min fråga i uppfyllelse inom ett lopp av ett år. Jag väntar och hoppas men lidandet är stort under perioden. En mycket trevlig och rak människa.
W-L tycker så här om Angelina:
Du kunde nämna saker som ingen ha kunnat annars. Jag fick en känsla av tron på morgondagen och hoppas och tror att måndagen kommer att gå bra och mitt liv får en ny vändning I rätt riktning.
Marianne tycker så här om Katherine:
Tusen TACK, finaste Katherine! Du är helt underbar att prata med och såå duktig på att ge vägledning och tröst. Svaren jag fick på mina frågor var klockrena och du är ett jätteduktigt medium, som jag gärna återkommer till. Hjärtevarma kramar från Marianne ♥️
Amna tycker så här om Amanda:
Hon är bra, var spännade att lyssna på henne. Hon var trevlig.
Marita tycker så här om Anki:
Mycket klar i sin spådom, förklarar rent och tydligt. Sant att saker försvinner, och flyttar på sig. Min man har köpt en bil som måste laddas, men laddaren och nycklarna är borta. Ett tecken att inte åka bil. Hon sa andra sidan varnar. Mycket flyttar på sig och dyker upp, och att det finns falska människor runt.
Raniah tycker så här om Ingrid:
Kort och gott! Ingrid är bäst
W-A tycker så här om Angelina:
Det du säger stämmer om mig. Framtiden är bara att vänta och se, jag tror att det kommer att ske såsom du beskrev det. En sympatisk kvinna som ger snabba och tydliga svar, drar inte på tiden. Du är härlig att prata med och lyssna på.
Anonym tycker så här om Katherine:
Jag rekommenderar starkt Katherine! Hon har en unik gåva som hon använder på ett fantastiskt sätt att hjälpa och stötta sina medmänniskor. Hon inger hopp om en positiv framtid i ljusets anda.
Teresia tycker så här om Amanda:
Snabb och ärlig. Allt stämmer.
Marite tycker så här om Ingrid:
Väldigt konkret och precis. Precis vad jag behövde höra. Rekommenderas.
Oili tycker så här om Anki:
Tydligt, fick svar på mina frågor. Rekommenderas.
Maria tycker så här om Angelina:
Rekommenderar Angelina starkt så underbar kvinna att prata med allt stämde ♥️kommer fortsätta att ringa Angelina
Yvonne tycker så här om Katherine:
Tack Katharina! Jag fick svar på det jag funderade över, och att dörren är öppen för kärleken ❤️jag kommer att ringa igen
Joakim tycker så här om Amanda:
Mycket bra, och kunnig, där man får vägledning, och mycket bra svar på alla frågor. Kan varmt rekommendera denna spådam, med gott sinne. Allt hon lägger fram, stämmer. Jag är helt överväldigad.
G tycker så här om Ingrid:
Vilket otroligt fint medium. Glasklar. Jag frågade om arbete och min dotter och fick så mycket mer information. Ingrid såg det som är runtomkring och framåt också. Jag tror att jag hade kunnat fråga om vad som helst. Jag är innerligt tacksam för samtalet. Det var så hjälpsamt.
Emma tycker så här om Angelina:
Härligt kvinna och prata med och visste precis vad hon menade. Snabb med och ge svar och inte som dom flesta som drar ut på tiden bara. Kommer definitivt höra av mig till dig igen ❤️
N tycker så här om Katherine:
Jag fick inte det svaret jag önskat men så är livet man får inte alltid det man önskar. Däremot stämde allt Katherine sa och hon såg saker från min barndom och även saker som stämmer i min relation. Jag har även fått många råd och tips på hur jag ska kunna må bättre i framtiden.
Så glad och vänlig ger possitiv känsla och är klockren att förmedla allt om djuren, allt stämmer på min hund, rekommenderas
Tack så mycket. Jag rekommenderar verkligen Anki raka svar på mina frågor. Ett mycket trevligt samtal.
Ingrid har bekräftat min fråga som jag ställde åt 2 olika tillfällen. Jag kommer att få min fråga i uppfyllelse inom ett lopp av ett år. Jag väntar och hoppas men lidandet är stort under perioden. En mycket trevlig och rak människa.
Du kunde nämna saker som ingen ha kunnat annars. Jag fick en känsla av tron på morgondagen och hoppas och tror att måndagen kommer att gå bra och mitt liv får en ny vändning I rätt riktning.
Tusen TACK, finaste Katherine! Du är helt underbar att prata med och såå duktig på att ge vägledning och tröst. Svaren jag fick på mina frågor var klockrena och du är ett jätteduktigt medium, som jag gärna återkommer till. Hjärtevarma kramar från Marianne ♥️
Hon är bra, var spännade att lyssna på henne. Hon var trevlig.
Mycket klar i sin spådom, förklarar rent och tydligt. Sant att saker försvinner, och flyttar på sig. Min man har köpt en bil som måste laddas, men laddaren och nycklarna är borta. Ett tecken att inte åka bil. Hon sa andra sidan varnar. Mycket flyttar på sig och dyker upp, och att det finns falska människor runt.
Kort och gott! Ingrid är bäst
Det du säger stämmer om mig. Framtiden är bara att vänta och se, jag tror att det kommer att ske såsom du beskrev det. En sympatisk kvinna som ger snabba och tydliga svar, drar inte på tiden. Du är härlig att prata med och lyssna på.
Jag rekommenderar starkt Katherine! Hon har en unik gåva som hon använder på ett fantastiskt sätt att hjälpa och stötta sina medmänniskor. Hon inger hopp om en positiv framtid i ljusets anda.
Snabb och ärlig. Allt stämmer.
Väldigt konkret och precis. Precis vad jag behövde höra. Rekommenderas.
Tydligt, fick svar på mina frågor. Rekommenderas.
Rekommenderar Angelina starkt så underbar kvinna att prata med allt stämde ♥️kommer fortsätta att ringa Angelina
Tack Katharina! Jag fick svar på det jag funderade över, och att dörren är öppen för kärleken ❤️jag kommer att ringa igen
Mycket bra, och kunnig, där man får vägledning, och mycket bra svar på alla frågor. Kan varmt rekommendera denna spådam, med gott sinne. Allt hon lägger fram, stämmer. Jag är helt överväldigad.
Vilket otroligt fint medium. Glasklar. Jag frågade om arbete och min dotter och fick så mycket mer information. Ingrid såg det som är runtomkring och framåt också. Jag tror att jag hade kunnat fråga om vad som helst. Jag är innerligt tacksam för samtalet. Det var så hjälpsamt.
Härligt kvinna och prata med och visste precis vad hon menade. Snabb med och ge svar och inte som dom flesta som drar ut på tiden bara. Kommer definitivt höra av mig till dig igen ❤️
Jag fick inte det svaret jag önskat men så är livet man får inte alltid det man önskar. Däremot stämde allt Katherine sa och hon såg saker från min barndom och även saker som stämmer i min relation. Jag har även fått många råd och tips på hur jag ska kunna må bättre i framtiden.
Mycket duktig.