Ta gärna del av våra kunders upplevelse av tjänsten innan du väljer vem du vill tala med
Ida tycker så här om Annikki:
Pratade med dig ikväll och jag kände wow, så äkta och precis du beskrev en person. Jag kommer ringa igen för att höra fortsättningen! Tack för bra och mycket information.
Kayoko tycker så här om Clair:
Ohh! Hon är väldigt snäll och underbar! Jag kände mig trygghet under samtalet med henne och fick riktigt bra råd. Nu känns det så skönt och jag tackar så mycket henne. Hon är inte bara en äkta super spådam men är en underbar människa oxå! Tusen tack!! Otroligt mår jag bättre!! /K
Karlsson tycker så här om Rebecca:
Hon gav mig positiv energi! Känns himla bra efter samtalet... Pålitliga och kloka ord fick jag dessutom hon lyssnade på mig noga och förstod mig. Tack så mycket, Rebecca! Jag ska återkomma ju om situationen inte blir bättre... /k
Carina tycker så här om Ylva:
Rekomenderar Ylva, är trovärdig, och kan sin sak, man känner sig trygg i hennes samtal.
Jo tycker så här om Anki:
Ett klarseende och duktigt medium. Rekommenderas!
Sharen tycker så här om Angelina:
Mycket bra. Goda råd. Ärligt
peter tycker så här om Amanda:
underbar att prata med
Maria tycker så här om Katherine:
Jätte duktig och helt klockren. Rekommenderar starkt
Annika tycker så här om Laura:
Du är en jätte trevlig dam
Sanna H tycker så här om Annikki:
⭐️Annikki Du är helt underbar och så otroligt skicklig på att se framåt i tiden du har alltid haft rätt ⭐️Jag rekommenderar Annikki starkt ⭐️
Elenor tycker så här om Ylva:
Hon som läser situationer som en öppen bok. Förklarar så lugnt och tydligt hur allt hänger ihop. Hållit sig till samma storie hela tiden. Behöver man ett lugn i själen, är hon helt rätt person att ringa! Hon ser allt utan att behöva ledtrådar. Väntar på spänning på det hon siat om framtiden, mycket av det hon sagt har redan hänt!
Maria tycker så här om Anki:
Klarsynt, pricksäker, varm, trevlig. Lätt att få förtroende för och hon är hjälpsam människa.
Mia tycker så här om Angelina:
Väldigt fint samtal❤️
Loppan tycker så här om Amanda:
Fantastisk människa! Det går fort när Amanda kanaliserar precis som det ska vara! Jätteglad för hennes sätt att läsa på
Alex tycker så här om Katherine:
Jag tyckte Katherine är väldigt duktig och berättande saker som ingen kunde gissa. Fantastiskt dam som har unik gåva❤️
Susanne tycker så här om Laura:
Väldigt snäll och stark gåva. Rekommenderar till alla!
Jeanette tycker så här om Annikki:
Annikki du är en stark och kraftfull person. Det du säger litar man på, och det visar sig ganska snart att det var rätt. Tack!
Siri tycker så här om Ylva:
Ylva gav tydliga budskap och hon beskrev mina livsmål exakt så som jag och min själ vill ha det framöver, utan att jag sagt det till henne. Hon gav mig jätte bra vägledning och hopp. Jag rekommenderar Ylva!
Anna tycker så här om Anki:
Anki är rar och inkännande, ser klart och tydligt det hon ser och får fram. Får en varm o genuin kontakt. Lätt att känna tillit att det stämmer. Underbar!
Mia tycker så här om Angelina:
Kände igen mycket av det du sa och tackar för råden. Hoppas att det blir så som du sade
Pratade med dig ikväll och jag kände wow, så äkta och precis du beskrev en person. Jag kommer ringa igen för att höra fortsättningen! Tack för bra och mycket information.
Ohh! Hon är väldigt snäll och underbar! Jag kände mig trygghet under samtalet med henne och fick riktigt bra råd. Nu känns det så skönt och jag tackar så mycket henne. Hon är inte bara en äkta super spådam men är en underbar människa oxå! Tusen tack!! Otroligt mår jag bättre!! /K
Hon gav mig positiv energi! Känns himla bra efter samtalet... Pålitliga och kloka ord fick jag dessutom hon lyssnade på mig noga och förstod mig. Tack så mycket, Rebecca! Jag ska återkomma ju om situationen inte blir bättre... /k
Rekomenderar Ylva, är trovärdig, och kan sin sak, man känner sig trygg i hennes samtal.
Ett klarseende och duktigt medium. Rekommenderas!
Mycket bra. Goda råd. Ärligt
underbar att prata med
Jätte duktig och helt klockren. Rekommenderar starkt
Du är en jätte trevlig dam
⭐️Annikki Du är helt underbar och så otroligt skicklig på att se framåt i tiden du har alltid haft rätt ⭐️Jag rekommenderar Annikki starkt ⭐️
Hon som läser situationer som en öppen bok. Förklarar så lugnt och tydligt hur allt hänger ihop. Hållit sig till samma storie hela tiden. Behöver man ett lugn i själen, är hon helt rätt person att ringa! Hon ser allt utan att behöva ledtrådar. Väntar på spänning på det hon siat om framtiden, mycket av det hon sagt har redan hänt!
Klarsynt, pricksäker, varm, trevlig. Lätt att få förtroende för och hon är hjälpsam människa.
Väldigt fint samtal❤️
Fantastisk människa! Det går fort när Amanda kanaliserar precis som det ska vara! Jätteglad för hennes sätt att läsa på
Jag tyckte Katherine är väldigt duktig och berättande saker som ingen kunde gissa. Fantastiskt dam som har unik gåva❤️
Väldigt snäll och stark gåva. Rekommenderar till alla!
Annikki du är en stark och kraftfull person. Det du säger litar man på, och det visar sig ganska snart att det var rätt. Tack!
Ylva gav tydliga budskap och hon beskrev mina livsmål exakt så som jag och min själ vill ha det framöver, utan att jag sagt det till henne. Hon gav mig jätte bra vägledning och hopp. Jag rekommenderar Ylva!
Anki är rar och inkännande, ser klart och tydligt det hon ser och får fram. Får en varm o genuin kontakt. Lätt att känna tillit att det stämmer. Underbar!
Kände igen mycket av det du sa och tackar för råden. Hoppas att det blir så som du sade