Ta gärna del av våra kunders upplevelse av tjänsten innan du väljer vem du vill tala med
Marite tycker så här om Ingrid:
Väldigt konkret och precis. Precis vad jag behövde höra. Rekommenderas.
Yvonne tycker så här om Katherine:
Tack Katharina! Jag fick svar på det jag funderade över, och att dörren är öppen för kärleken ❤️jag kommer att ringa igen
Joakim tycker så här om Amanda:
Mycket bra, och kunnig, där man får vägledning, och mycket bra svar på alla frågor. Kan varmt rekommendera denna spådam, med gott sinne. Allt hon lägger fram, stämmer. Jag är helt överväldigad.
Flora tycker så här om Annikki:
Annikki är en varmhjärtad och förstående rådgivare som gör sitt yttersta för att hjälpa en i en svår situation. Träffsäker och får en att skratta varje gång.
Jo tycker så här om Ylva:
Den här kvinnan har den sanna gåvan!
Sandra tycker så här om Annie:
Annie är den bästa jag pratat med eftersom hon alltid är ärlig. Pratade med henne för 1 år sedan och hon sa en sak som jag sa då, jag nämnde inte ens detta för henne! Så duktig! Jag tror på dig och allt du sagt. Om man ska prata med någon är det henne. Var lite skeptisk innan men när hon sa en sak bara så där tror jag på spå!
G tycker så här om Ingrid:
Vilket otroligt fint medium. Glasklar. Jag frågade om arbete och min dotter och fick så mycket mer information. Ingrid såg det som är runtomkring och framåt också. Jag tror att jag hade kunnat fråga om vad som helst. Jag är innerligt tacksam för samtalet. Det var så hjälpsamt.
N tycker så här om Katherine:
Jag fick inte det svaret jag önskat men så är livet man får inte alltid det man önskar. Däremot stämde allt Katherine sa och hon såg saker från min barndom och även saker som stämmer i min relation. Jag har även fått många råd och tips på hur jag ska kunna må bättre i framtiden.
Peter tycker så här om Amanda:
Mycket duktig.
Madde tycker så här om Annikki:
Tack Annikki för din vägledning, du är otroligt duktig och kunnig på det du gör. Snabba svar! Det märks att du jobbat länge inom det mediala. Kram❤
Carina tycker så här om Ylva:
Tack Ylva du så hjälpsam och trygg. Du kanalisera fort och ger mycket information orsaker runtomkring så man får en förståelse för situationen.
Helén tycker så här om Annie:
Har vänt mig till Annie flera gånger och hon har hjälpt och lett mig på rätt väg. Har alltid känt mig upplyft efter våra samtal.
Ulrika tycker så här om Ingrid:
Ingrid hade mycket spännande att dela till mig, kring allt gott som kommer. Hon är en skicklig kvinna som snabbt fångade upp min situation rätt och man känner sig i goda händer, under hela samtalet. Jag ser fram emot nästa gång vi hörs!
Elisabet tycker så här om Katherine:
Tack snälla Katherine! Katherine fångade upp min situation snabbt, väldigt träffsäker, jag mådde mycket bättre efter! Kommer absolut ringa Katherine fler gånger!
Maja tycker så här om Amanda:
Snabb, duktig, saklig, svarar på frågor, känns bra! Massor av kärlek
Anette tycker så här om Annikki:
Tack Annikki! Det kändes så bra att få prata med dig. Du gav ett mycket seriöst intryck och du litar verkligen på det du får upp. Det tyder på lång tids medial förmåga. Så djup och insiktsfull
Marita tycker så här om Ylva:
Tack Ylva, för att du ger mig styrka!! Har ringt dig en del i mina svåra stunder. Du har en fantastisk gåva både klarseende, pricksäker och en fin medmänniska! Kan varmt rekommendera Ylva!!
Monica tycker så här om Annie:
Bästa när du online, saknar dig.
Lotta tycker så här om Ingrid:
En helt otroligt duktig kvinna! Hon kunde se allt. Fick sån hjälp av Ingrid. Så mycket lugn och mer samlad blev jag efter samtalet. Jag tackar dig tusenfalt Ingrid, you made my Day!!
Hanna tycker så här om Katherine:
Väldigt varmt och härlig person! Gav många goda och träffsäkra råd. Kommer absolut att ringa till Katherine fler gånger.
Väldigt konkret och precis. Precis vad jag behövde höra. Rekommenderas.
Tack Katharina! Jag fick svar på det jag funderade över, och att dörren är öppen för kärleken ❤️jag kommer att ringa igen
Mycket bra, och kunnig, där man får vägledning, och mycket bra svar på alla frågor. Kan varmt rekommendera denna spådam, med gott sinne. Allt hon lägger fram, stämmer. Jag är helt överväldigad.
Annikki är en varmhjärtad och förstående rådgivare som gör sitt yttersta för att hjälpa en i en svår situation. Träffsäker och får en att skratta varje gång.
Den här kvinnan har den sanna gåvan!
Annie är den bästa jag pratat med eftersom hon alltid är ärlig. Pratade med henne för 1 år sedan och hon sa en sak som jag sa då, jag nämnde inte ens detta för henne! Så duktig! Jag tror på dig och allt du sagt. Om man ska prata med någon är det henne. Var lite skeptisk innan men när hon sa en sak bara så där tror jag på spå!
Vilket otroligt fint medium. Glasklar. Jag frågade om arbete och min dotter och fick så mycket mer information. Ingrid såg det som är runtomkring och framåt också. Jag tror att jag hade kunnat fråga om vad som helst. Jag är innerligt tacksam för samtalet. Det var så hjälpsamt.
Jag fick inte det svaret jag önskat men så är livet man får inte alltid det man önskar. Däremot stämde allt Katherine sa och hon såg saker från min barndom och även saker som stämmer i min relation. Jag har även fått många råd och tips på hur jag ska kunna må bättre i framtiden.
Mycket duktig.
Tack Annikki för din vägledning, du är otroligt duktig och kunnig på det du gör. Snabba svar! Det märks att du jobbat länge inom det mediala. Kram❤
Tack Ylva du så hjälpsam och trygg. Du kanalisera fort och ger mycket information orsaker runtomkring så man får en förståelse för situationen.
Har vänt mig till Annie flera gånger och hon har hjälpt och lett mig på rätt väg. Har alltid känt mig upplyft efter våra samtal.
Ingrid hade mycket spännande att dela till mig, kring allt gott som kommer. Hon är en skicklig kvinna som snabbt fångade upp min situation rätt och man känner sig i goda händer, under hela samtalet. Jag ser fram emot nästa gång vi hörs!
Tack snälla Katherine! Katherine fångade upp min situation snabbt, väldigt träffsäker, jag mådde mycket bättre efter! Kommer absolut ringa Katherine fler gånger!
Snabb, duktig, saklig, svarar på frågor, känns bra! Massor av kärlek
Tack Annikki! Det kändes så bra att få prata med dig. Du gav ett mycket seriöst intryck och du litar verkligen på det du får upp. Det tyder på lång tids medial förmåga. Så djup och insiktsfull
Tack Ylva, för att du ger mig styrka!! Har ringt dig en del i mina svåra stunder. Du har en fantastisk gåva både klarseende, pricksäker och en fin medmänniska! Kan varmt rekommendera Ylva!!
Bästa när du online, saknar dig.
En helt otroligt duktig kvinna! Hon kunde se allt. Fick sån hjälp av Ingrid. Så mycket lugn och mer samlad blev jag efter samtalet. Jag tackar dig tusenfalt Ingrid, you made my Day!!
Väldigt varmt och härlig person! Gav många goda och träffsäkra råd. Kommer absolut att ringa till Katherine fler gånger.