Ta gärna del av våra kunders upplevelse av tjänsten innan du väljer vem du vill tala med
Anonym tycker så här om Amanda:
Varmt tack för din fina hjälp!
Paulina tycker så här om Ylva:
Ylva är väldigt duktig. Hon förklarade hela min situation så jag förstod lite bättre. Så nu håller tummarna på att det stämmer längre fram. Tack snälla för hjälpen!
Carola tycker så här om Anki:
Fantastiskt bra, med raka svar och mycket trevlig.
Marika tycker så här om Elvira:
Väldigt trevlig dam, lätt att förstå. Jag fick svar på mina frågor. Rekommenderar!
Sofia tycker så här om Jessie:
Superbra , snabb och stämde bra in ! Tusen tack , rekommenderar! Mvh Sofia
Marina tycker så här om Loke:
Rakt på sak utan en massa kringgående prat, det gillade jag väldigt mycket. Snabbt och smidigt! Trevlig kille!
Pehr tycker så här om Hedwig:
Kan rekommenderas, hon är säker på de hon gör
Karin tycker så här om Thea:
Thea är väldigt duktig och förklarade på ett sätt så man verkligen förstår. Mycket bra!
Sussie tycker så här om Annikki:
Tack så mycket för hjälpen. Nu kommer jag att göra det som behövs för att komme framåt i livet. Även kunna få vara med min kärlek framöver. Tack än en gång
Viviann tycker så här om Viktoria:
Viktoria så fin, mjuk och medial begåvad du är. Jag kan varmt rekommendera Viktoria för hennes livserfarenhet och intuitiv förmåga.⭐️❤️
Susanne tycker så här om Ylva:
Ylva är jätteduktig, hon förklarade hela situationen på ett bra sätt för mig. Jag rekommenderar henne verkligen. Så jag är så tacksam över att du hjälpte mig.
Lina L tycker så här om Anki:
Jag letade mig runt på nätet och hittade Anki av en slump o såg henne på bild. Fick genast en bra känsla av henne. Anki bekräftade alla mina känslor och funderingar jag hade. Tack snälla för bekräftelsen, jag kommer att återkomma i framtiden!
Louise tycker så här om Ingrid:
Rak och tydlig. Lätt att prata med. Kommer att ta kontakt fler gånger!
Rico tycker så här om Amanda:
Hon är träffsäker, snabb, och har till och med gissat första bokstaven på tjejen jag dejtade och beskrev hur hon va som person på mindre än 2 min. Hon är grym!
Jenny Carmblad tycker så här om Jessie:
Kärlek
Katrina tycker så här om Loke:
Bra, lätt att förstå och jag fick svar på det jag ville veta.
Jossan tycker så här om Katherine:
Den överlägset bästa på spålive.se! Hon ger den osminkade sanningen utan förskönande detaljer; ett stort tack. Kan varmt rekommendera detta medium.
Moa tycker så här om Annikki:
Så mitt i prick med sin beskrivning och känsla! Snabb och träffsäker. Rekommenderar henne otroligt mycket!
Anna-Lena tycker så här om Viktoria:
Du är fantastiskt och klockrena svar, hjälpt mig mycket. Tack!
Stina tycker så här om Ylva:
Din klarsynthet och värme räddade mig i en svår stund. Det betydde oändligt mycket!
Varmt tack för din fina hjälp!
Ylva är väldigt duktig. Hon förklarade hela min situation så jag förstod lite bättre. Så nu håller tummarna på att det stämmer längre fram. Tack snälla för hjälpen!
Fantastiskt bra, med raka svar och mycket trevlig.
Väldigt trevlig dam, lätt att förstå. Jag fick svar på mina frågor. Rekommenderar!
Superbra , snabb och stämde bra in ! Tusen tack , rekommenderar! Mvh Sofia
Rakt på sak utan en massa kringgående prat, det gillade jag väldigt mycket. Snabbt och smidigt! Trevlig kille!
Kan rekommenderas, hon är säker på de hon gör
Thea är väldigt duktig och förklarade på ett sätt så man verkligen förstår. Mycket bra!
Tack så mycket för hjälpen. Nu kommer jag att göra det som behövs för att komme framåt i livet. Även kunna få vara med min kärlek framöver. Tack än en gång
Viktoria så fin, mjuk och medial begåvad du är. Jag kan varmt rekommendera Viktoria för hennes livserfarenhet och intuitiv förmåga.⭐️❤️
Ylva är jätteduktig, hon förklarade hela situationen på ett bra sätt för mig. Jag rekommenderar henne verkligen. Så jag är så tacksam över att du hjälpte mig.
Jag letade mig runt på nätet och hittade Anki av en slump o såg henne på bild. Fick genast en bra känsla av henne. Anki bekräftade alla mina känslor och funderingar jag hade. Tack snälla för bekräftelsen, jag kommer att återkomma i framtiden!
Rak och tydlig. Lätt att prata med. Kommer att ta kontakt fler gånger!
Hon är träffsäker, snabb, och har till och med gissat första bokstaven på tjejen jag dejtade och beskrev hur hon va som person på mindre än 2 min. Hon är grym!
Kärlek
Bra, lätt att förstå och jag fick svar på det jag ville veta.
Den överlägset bästa på spålive.se! Hon ger den osminkade sanningen utan förskönande detaljer; ett stort tack. Kan varmt rekommendera detta medium.
Så mitt i prick med sin beskrivning och känsla! Snabb och träffsäker. Rekommenderar henne otroligt mycket!
Du är fantastiskt och klockrena svar, hjälpt mig mycket. Tack!
Din klarsynthet och värme räddade mig i en svår stund. Det betydde oändligt mycket!